Кафедра психології і педагогіки










Петровська Тетяна Валентинівна
Завідувач кафедри психології і педагогіки
Ми раді вітати Вас!
На даній сторінці Ви знайдете інформацію про нашу кафедру: навчання, нормативно-правову базу, новини українського та світового спорту, а також важливі події, заходи, конференції в яких Ви можете прийняти участь особисто.
- Психологія
- Загальна психологія
- Педагогічна майстерність фахівців з хореографії
- Педагогічна майстерність фахівців з фізичної культури і спорту
- Психофізіологія рухової активності
- Гендерна психологія у фізичному вихованні та спорті
- Основи вікової та гендерної психології у фізичному вихованні та спорті
- Гендерна психологія у хореографії
- Основи вікової та гендерної психології
- Соціальна психологія та психологія праці
- Клінічна психологія
- Спеціальна педагогіка
- Педагогічна майстерність
- Педагогіка
- Педагогіка та психологія
- Психологія здорового способу життя, фізичного виховання і спорту
- Психологія здоров’я
- Корекційна педагогіка
- Психодіагностика в спортивній діяльності
- Психорегуляція в спортивній діяльності
- Актуальні проблеми розвитку психології спорту
- Психологічний супровід спортивної підготовки кваліфікованих спортсменів у водних видах спорту
- Психологічний супровід спортивної діяльності
- Психологічний супровід спортивної діяльності в кіберспорті (esports)
- Психологічний супровід спортивної підготовки в легкій атлетиці
- Магістерська практика
- Акмеологія у спортивній діяльності
- Вікова та педагогічна психологія у спорті
- Психолого-педагогічні основи майстерності тренера
- Конфліктологія у спортивній діяльності
- Диференційна психологія спорту
- Педагогіка вищої освіти
- Педагогіка вищої школи
- Соціальна психологія у спорті
- Методологія та організація наукових досліджень
Кафедра психології і педагогіки існує на сьогодні у структурі підрозділів Національного університету фізичного виховання і спорту України.
Серед перших загальнотеоретичних кафедр, які були створені в Державному інституті фізичної культури України 1933 р., була і кафедра педагогіки і психології.
Своє самостійне становлення як структурна одиниця Київського державного інституту фізичної культури кафедра психології і педагогіки отримала в 1945-1946 навчальному році і здійснювала свою діяльність у складі 3-х осіб, але формування наукової школи та розвиток кафедри психології і педагогіки розпочалися фактично на початку 50-х років. Кафедру в цей період очолив професор Єрьоменко Іван Гаврилович, який зміцнив секцію педагогіки і збільшив викладацький склад до 6 осіб. Наукові інтереси кафедри були зосереджені на дослідженні педагогічних проблем фізичного виховання і спорту.
З 1959 року кафедра педагогіки та психології Київського державного інституту фізичної культури працювала під керівництвом доцента Богуша Микити Родіоновича. Основна робота була зосереджена на пошуку та дослідженні актуальних проблем психології фізичного виховання та психології спортивної діяльності.
Окремі аспекти спортивної психології вивчалися і описані в публікаціях того часу «Психологічні особливості засвоєння вправ гімнастики»; «Розвиток слухової чутливості і спеціалізованого сприйняття у велосипедистів-шосейників» (І. М. Оніщенко); «Особливості запам’ятовування елементарних рухів залежно від форм їх демонстрації»; «Явища післядії в зоровому і руховому аналізаторах і їх роль у взаємодії цих аналізаторів при сприйнятті рухів» (Н. Р. Богуш); «Роль зорового і рухового контролю в ефективності виконання кидків м’яча»; «Особливості тілесного розрізнення елементів швидкісно-силової витривалості спортсменів-ігровиків» (Л. І. Валігура); «Тілесне розрізнення спортсменами елементів швидкісно-силової витривалості і прудкості» (В. А. Федченко); «Сприйняття легкоатлетами елементів рухової структури стрибків» (В. В. Клименко); «Оптимізація психічних станів спортсмена з урахуванням їх індивідуально-типологічних особливостей» (Н. П. Тішин).
У 1965 році кафедру очолив професор Оніщенко Іван Михайлович, який мав базову фізкультурну освіту і аспірантську підготовку на кафедрі психології ДЦОЛУФК (м. Москва) та захистив дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук. Із цього часу на кафедрі починається інтенсивна робота з підготовки науково-педагогічних кадрів для галузі, що дало змогу забезпечити захист понад 42 кандидатських дисертацій. У цей період були видані навчальні посібники «Психологія фізичного виховання» Оніщенка І. М. і перший в Україні підручник для ВНЗ фізичного виховання і спорту «Психологія», де викладачами кафедри були підготовлені окремі розділи.
Плідна робота Оніщенка І. М. була відзначена нагородами вищої школи СРСР і медаллю «За трудову відзнаку» (1990). Цей період був початком у спадкоємності підготовки науково-педагогічних кадрів для кафедри. Більшість викладачів теперішнього складу (професори, доценти, кандидати наук О. Р. Гринь, В. І. Воронова, Т. В. Петровська, І. В. Толкунова та інші) пройшли шлях від студента та аспіранта до кандидата наук, доцента, професора.
У 70-80 р.р. кафедра веде активну діяльність щодо підвищення якості навчальної, методичної, наукової та інших видів робіт. Професорсько-викладацький склад бере участь у виконанні планової науково-дослідної роботи. У складі комплексних наукових груп співробітники кафедри вели роботу із психологічного забезпечення підготовки збірних команд СРСР і УССР до змагань різного рівня. Основний акцент робився на дослідженні проблем психології спорту, психології тренувальної та змагальної діяльності спортсменів високого класу, розробці системи психологічної підготовки спортсменів до змагань у різних видах спорту, системі психологічного відбору обдарованих спортсменів.
У цей період низку викладачів кафедри запрошено на роботу до інших країн – на Кубу (доцент В. А. Федченко), в Алжир (Н. П. Тишин, О. Р. Гринь) – для надання науково-методичної допомоги у підготовці національних спеціалістів з фізичного виховання і спорту.
У 1986 – 1990 р.р. кафедрою керував кандидат психологічних наук, доцент Н. П. Гуменюк. Професорсько-викладацький склад кафедри у різні роки укомплектовували провідними фахівцями галузі.
Із 1990 до 2007 року кафедрою психології і педагогіки керував доктор психологічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Ложкін Г. В.
З 2007 по 2014 рр. кафедру очолювала канд. пед. наук, професор, заслужений працівник фізичної культури і спорту Воронова Валентина Іванівна. У цей період на кафедрі збільшується кількість навчальних дисциплін. Поруч з базовими курсами психології та педагогіки вводяться самостійні курси психології спорту, педагогічної майстерності, медичної психології, психології здоров’я, гендерної психології, розробляються програми.
З 2014 року кафедру очолює кандидат педагогічних наук, професор Петровська Тетяна Валентинівна.
З 1994 р. відкривається вперше серед країн СНД підготовка випускників магістерської форми навчання зі спеціальності «Психологія спорту».
На сьогодні понад 60 випускників магістратури отримали відповідні дипломи, два з них, Олег Кокун та Олена Кудерміна, стали докторами психологічних наук, а 21 захистили кандидатські дисертації з психології та фізичного виховання і спорту.
Випускники магістратури поповнюють професорсько-викладацький склад кафедри психології і педагогіки (Ірина Смоляр, Ольга Прокопенко, Юлія Ємшанова, Ольга Красницька), кафедри спортивних ігор (Світлана Шутова, Олександр Бузовський), кафедри водних видів спорту (Софія Сальникова, Уляна Корнійко), футболу (Олег Байрачний, Дмитро Фоменко) та інші.
На кафедрі психології і педагогіки підготували і захистили дисертації заслужені майстри спорту: чемпіон світу з боксу – Віктор Савченко, нині – доктор педагогічних наук, професор (ректор Дніпропетровського ДІФК); семиразова чемпіонка світу з академічного веслування Олена Терьошина (кандидат психологічних наук, доцент) і майстер спорту міжнародного класу, чемпіон Європи з веслування на каное Олександр Солтик (кандидат наук з фізичного виховання і спорту). Нині вони керують кафедрами в інших ВНЗ України.
Із 1992 р. кафедра психології і педагогіки координує роботу Асоціації спортивної психології України, є членом Європейської асоціації спортивної психології, здійснює наукові контакти зі спортивними психологами з країн СНД та інших держав (Канади, США, Ірландії, Чехії, Бельгії, Венесуели та ін.), також веде підготовку спеціалістів – громадян інших країн. Магістрами з психології спорту стали студенти Китаю, Литви та Ізраїлю. У 2001 р. захистив кандидатську дисертацію Жабер Рамзі (Палестина). У 2002 р. захистив докторську дисертацію Войцек Ришковські (Польща), у 2005 р. – кандидатську дисертацію С. Кенаді (Туніс).
Творчі контакти з провідними академічними установами України дали змогу кафедрі випустити у світ навчально-методичний посібник «Психология спорта» (Валентина Воронова), «Имидж футболиста и пути его создания» (Валентина Воронова і Євген Позднишев), «Майстерність спортивного педагога» (Тетяна Петровська); «Педагогічна майстерність» (Тетяна Петровська, Інна Толкунова), «Психологія взаємодії в системі тренер-спортсмен» (Наталія Волянюк та ін.), «Психологія здоров’я людини» (Георгій Ложкін, Інна Толкунова), «Гендерна психологія» (за участю всіх співробітників кафедри), «Практикум по педагогическому мастерству» (Т. В. Петровская, И. В. Толкунова, И. И. Смоляр), що істотно розширило теоретично-інформаційну базу для підготовки студентів.
Учені кафедри здійснюють психологічний супровід навчально-тренувального процесу і занять у взаємодії зі спортивними федераціями України: футболу, волейболу (Валентина Воронова, Олександр Гринь), легкої атлетики (Оксана Мельник), водного слалому (Ольга Прокопенко), Юлія Ємшанова (теніс). Співробітники кафедри регулярно беруть участь у науково-методичних семінарах для тренерського складу федерацій: гімнастики (Тетяна Петровська), футболу, хокею (Валентина Воронова, Олександр Гринь).
Нині завдання кафедри спрямовані на підвищення якості та ефективності навчальної, методичної, наукової та інших основних видів діяльності.
Велика увага приділяється підготовці висококваліфікованих спеціалістів, які проходять навчання на кафедрі на освітньому рівні «Магістр» зі спеціальності «Спорт (психологія спорту)».
Основним розділом роботи випускників кафедри вважається науково-методична, психологічна допомога в підготовці спортсменам, федераціям з різних видів спорту та збірним командам України.
На даний час на кафедрі працює 13 науково-педагогічних співробітників, з яких 3 професори, 4 доценти, 6 кандидатів наук.
Співробітники кафедри беруть участь у підготовці підручників, монографій, методичних посібників, а також публікують матеріали в наукових збірниках, журналах та в інших виданнях. Обсяг публікацій кафедри складає понад 1000 друкованих аркушів та постійно збільшується за рахунок активної наукової діяльності професорсько-викладацького складу, здобувачів, аспірантів.
Видатні спортсмени, випускники кафедри психології і педагогіки освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»
Медведєв Віталій – майстер спорту міжнародного класу, срібний призер Чемпіонату світу (2013 р.) з фехтування (в команді).
Петлюк Тетяна – майстер спорту міжнародного класу, срібний призер Чемпіонату світу (2008 р.) та Чемпіонату Європи (2007 р.), бронзовий призер кубка Європи (2004 р.) з легкої атлетики, учасниця Олімпійських ігор (2012 р.), біг на середні дистанції.
Бирук (Іванова) Єлизавета – заслужений майстер спорту України, чемпіонка Європи серед юніорів (2006 р.), бронзова призерка чемпіонату світу (2007 р.), триразова чемпіонка Європи з паверліфтингу (2008, 2009, 2010 рр.). На фото (у центрі).
Сивко Олексій – чемпіон першого міжнародного турніру з боксу «Кубок дружніх націй» (2010 р.). На фото (праворуч). Сивко Олексій – чемпіон першого міжнародного турніру з боксу «Кубок дружніх націй» (2010 р.). На фото (праворуч).
Дмитраш Альона – українська спортсменка, призер Чемпіонату світу з художньої гімнастики (2013 р.), учасниця Олімпійських ігор (2012 р.).
Спирко Олександр – чемпіон світу за версією WBC серед молоді (2010 р.), чемпіон світу за версією IBO серед молоді (2011 р.),чемпіон світу за версією IBF серед молоді (2012 р.), чемпіон Європи за версією WBO (2012 р.), інтернаціональний чемпіон за версією WBO (2014 р.) з боксу.
Беленюк Жан – золотий призер Олімпійських ігор в Токіо 2020 року, призер чемпіонату Європи (2012 р.), чемпіон Європи (2014 р.), бронзовий призер Чемпіонату світу (2014 р.) з греко-римської боротьби.
Предко Станіслав – багаторазовий чемпіон України і Європи, призер Чемпіонату світу з підводного спорту, президент Федерації підводного спорту України.
Макарчев Андрій – срібний призер Всесвітньої універсіади (2003 р.) зі стрибків у довжину.
Давидов Петро – учасник чемпіонатів світу та Європи з тхеквондо, срібний призер Всесвітньої універсіади в Тегу, Корея (2003 р.).
Адам Тухаєв – бронзовий призер першості Європи серед юнаків до 18 років (Герцег Нові, Чорногорія, 2006 р.). Призер Міжнародного турніру «Кавала» (2010 р.). Один із найсильніших шахістів України (його рейтинг – 2518 балів за коефіцієнтом Ело).
Ус Вікторія – учасниця Олімпійських ігор в Токіо 2020 року, майстер спорту Міжнародного класу (МСМК), шестиразова чемпіонка України. Срібна Чемпіонка світу до 23 років, бронзова чемпіонка Європи до 23 років. Полуфіналістка Олімпійських Ігор у Ріо-де Жанейро.
Новини та події кафедри
Сторінки
E-mail: kaf_ps_ped@ukr.net
Склад кафедри
Наукова робота
Згідно зведеного плану НДР на 2021-2025 рр. співробітниками кафедри розроблялась тема 2.9 “Мобілізація особистісного ресурсу суб’єктів спортивної діяльності засобами психолого-педагогічного супроводу” (I етап):
а) теми згідно Плану НДР на 2021-2025 роки.
Запланований етап дослідження на 2021 рік виконано.
Загальна кількість співробітників кафедри - 18
з них: штатні працівники - 16
сумісники - 2
Загальна кількість виконавців НДР - 23
з них: штатні працівники - 14
сумісники- 2
здобувачі - 0
аспіранти – 8
Список виконавців НДР
№ з\п | ПІБ | Вчене звання, ступінь | Посада | Штатні / сумісники |
1. | Петровська Тетяна Валентинівна | Професор, к.пед.н. | Зав.каф | Шт. |
2. | Воронова Валентина Іванівна | Професор, к.пед.н. | Професор | Шт. |
3. | Гринь Олександр Романович | Професор, к.пед.н. | Професор | Шт. |
4. | Коробейнікова Леся Григорівна | Професор, доцент | Професор | Шт. |
5. | Толкунова Інна Вікторівна | Доцент, к.пед.н. | Доцент | Шт. |
6. | Фольварочний Ігор Васильович | Доцент, д.пед.н | Доцент | Шт. |
7. | Смоляр Ірина Іванівна | Доцент, к.н. фіз. вих. | Доцент | Шт. |
8. | Мосьпан Марина Олександрівна | К.психол.н., доцент | Доцента | Шт. |
9. | Ковальчук Вікторія Іванівна | К.н. фіз. вих., доцент | Доцента | Шт. |
10. | Жукова Галина Вікторівна | К.пед.наук | Старший викладач | Шт. |
11. | Булгакова Тетяна Михайлівна | К.пед.наук | Старший викладач | Шт. |
12. | Курдибаха Оксана Миколаївна | К.псих.н. | Викладач | Шт. |
13. | Подофей Світлана Олексіївна | К.псих.н. | Ст. викладач | Шт. |
14. | Ганага Ольга Юріївна |
| Викладач, аспірант | Шт. |
15. | Перепелиця Анна Володимирівна | К.психол.н. | Доцент | Сум. |
16. | Терещенко Людмила Анатоліївна | К.психол.н. | Доцент | Сум. |
17. | Муса Джалім Салім Алсарайрех |
| Аспірант |
|
18. | Ву Чуанжонг |
| Аспірант |
|
19. | Го Шенпен |
| Аспірант |
|
20. | Сюй Лі |
| Аспірант |
|
21. | Моргосліп Дмитро Олександрович |
| Аспірант |
|
22. | Данільченко Вадим Олександрович |
| Аспірант |
|
23. | Бережна Аліна В’ячеславівна |
| Аспірант |
|
Всього | 23 |
Кількість захищених у спеціалізованих вчених радах університету, з них: докторських дисертацій -
кандидатських дисертацій - 2
Кількість захищених у спеціалізованих радах інших ЗВО, з них:
докторських дисертацій –
кандидатських дисертацій –
Тема: “Обґрунтування теоретико-методологічних засад психолого-педагогічного супроводу, розробка та верифікація теоретичних аспектів супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності” (I етап).
№ державної реєстрації: 0121U108308
Керівник теми: професор Т. В. Петровська
Результати:
В результаті проведеного I етапу дослідницької роботи розроблено програму психофізичного та соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку на основі занять карате, теоретично-практичне викладення в лекційному матеріалі підходів до процесу підготовки юних спортсменів, теоретичне обґрунтування психофізіологічної і психологічної характеристики особистості спортсменів для підготовки на різних етапах психолого-педагогічного супроводу суб’єктів спортивної діяльності.
Опубліковано 101 працю загальним обсягом 55,65 др.арк.
- Розроблено програму психофізичного та соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку на основі занять карате.
- Винайдено технологію формування та корекції професійного іміджу тренера з футболу.
- Визначено перелік складових особистості юних спортсменів, які сприятимуть систематизації психологічних якостей та властивостей їх особистості в процесі забезпечення наукового відбору дітей для спеціалізації в різних дисциплінах черліденгу.
- Проведено теоретичний аналіз досліджень Н. Москаленко, А. Мелехова, І. Масляк, М. Бернштейн та інших науковців, доведено, що незважаючи на значну кількість досліджень щодо впливу занять організованою руховою активністю на психофізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку, зазначено, що вони здебільшого стосувалися окремих його аспектів, а саме психофізичних якостей, фізичного стану, моторики, фізичних здібностей, гармонізації фізичного й розумового розвитку. Водночас відсутні ґрунтовні дослідження соціального розвитку молодших школярів засобами фізичного виховання та спорту.
- Підтверджено, що психологічна регуляція емоційного стану у процесі діяльності спортсменів займає провідне місце в психологічному супроводі їх підготовки, особливо на етапі збереження майстерності, коли технічний, тактичний та фізичний рівень їх професійної майстерності приблизно однаковий.
- Встановлено, що у процесі психологічного супроводу підготовки спортсменів вирішуються наступні завдання: встановлення психологічних ресурсів і обмежень самореалізації спортсменів на різних етапах багаторічної підготовки спортсменів; використання методів розкриття сильних сторін індивідуальності спортсменів і компенсації слабких; дослідження ролі особистісних ресурсів спортсменів; дослідження контекстних факторів самореалізації спортсменів.
- Визначено, що ефективність участі студентів-спортсменів у спортивній діяльності вимагає від тренерів, психологів та спортсменів узгодженої єдності щодо розвитку індивідуально-психологічних якостей, внутрішніх ресурсів і технологічної організації самої діяльності та відповідного психологічного супроводу. Саме тому розробка системного підходу до психолого-педагогічного супроводу підготовки спортсменів на основі сучасних ефективних технологій та її практична реалізація потребує від психологів та педагогів комплексного аналізу складових, що впливають на ефективність навчальної, тренувальної та змагальної діяльності спортсменів.
- Для найбільшої ефективності спортивної діяльності фехтувальників необхідне формування особистісних якостей, які впливають на психічну стійкість спортсмена в змагальній діяльності. Для кращої реалізації принципів свідомості та індивідуальності необхідно оволодіння системою саморегуляції, що сприяє подоланню дистресу та мобілізує резервні можливості спортсменів в відповідальних змаганнях.
- Уособлюючи в собі гнучкість і варіативність, сприйнятливість до ініціатив і потреб особистості та соціуму, позаакадемічна освіта може компенсувати недоліки і протиріччя академічної освіти, бути засобом вирішення актуальних суспільних завдань, брати участь у створенні середовища для прояву творчих здібностей суб’єктів спортивної діяльності.
- Гендерні знання дозволяють індивіду бути ефективним в навколишньому світі, вибирати відповідні спортивні пріоритети, визначати особливості реагування на гендерну нерівність. Спроможність опиратися дискримінаційним ефектам, сприяти партнерським спортивним відносинам, уникати маніпулятивного стилю співіснування під час спортивних занять і змагань можна назвати гендерним підходом. Оскільки на життєвому шляху кожної людини неминуче будуть зустрічатися перешкоди і труднощі, здатність їх конструктивного подолання з найменшими втратами за допомогою звичних схем гендерної компетентності має стати необхідною характеристикою особистості.
НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ | |
Кількість співробітників кафедри, з них: | 18 |
штатних | 16 |
сумісників | 2 |
Кількість виконавців НДР, з них: | 45 |
штатних | 14 |
сумісників | 2 |
здобувачів | 0 |
аспірантів | 7 |
докторантів | 0 |
студентів | 22 |
Загальна кількість тем, які розробляє кафедра: | 8 |
|
|
|
|
|
|
Бережна А.В. Особливості системи підготовки у спортивних єдиноборствах із урахуванням гендерних психологічних особливостей Ву Чуанжонг «Індивідуалізація процесу підготовки боксерів з урахуванням когнітивних здібностей» Го Шенпен «Система поточного контролю спеціальної працездатності кваліфікованих боксерів» Данільченко В.О. «Удосконалення підготовки кваліфікованих футболістів засобами психорегуляційної та рекреаційної спрямованості» Крикун О.А. «Психофізіологічні і психологічні критерії відбору спортсменок в черліденгу». Моргосліп Д.С. «Компоненти особистісних ресурсів як складові надійності змагальної діяльності пар в спортивних танцях» Муса Джаміль Салім Абсарайрах «Професіонально-прикладна фізична підготовка майбутніх фахівців творчих спеціальностей у процесі фізичного виховання» Сюй Лі «Система психофізіологічного супроводу кваліфікованих баскетболістів» | 8 |
Загальний обсяг фінансування, тис.грн. | - |
Кількість дисертацій, захищених співробітниками, аспірантами та здобувачами кафедри, з них: | 2 |
Малиновський А.І. «Особистісні детермінанти формування іміджу тренера з футболу як фактор професійного вдосконалення» ДК№058837 від 9.02.2021 | 1 |
Сергієнко В.П. «Особливості психофізичного та соціального розвитку молодих школярів в умовах спеціально організованої позашкільної рухової активності» ДК № 059544 від 15.04.2021 | 1 |
| - |
|
|
Кількість опублікованих наукових праць, з них: | 101 |
| - |
1. Петровська ТВ, Толкунова ІВ, Жукова ГВ, Курдибаха ОМ, Булгакова ТМ. Основи вікової та гендерної психології: навч. посіб. Петровська ТВ, редактор. Київ: Видавець Позднишев; 2021. 192 с. 2. ІВ Толкунова, ОР Гринь, ІІ Смоляр, МО Мосьпан, ГВ Жукова, ТМ Булгакова, СО Подофєй. Психологія здоров’я людини: навч.-метод.посіб. Петровська ТВ, редактор. Київ: ТАЛКОМ; 2021. 243 с. | 2 |
Перепелиця А.В. Клінічна психологія:метод.посіб. Перепелиця А.В., редактор. Київ: ПП «Фірма Граимна»,2021. 156с. | 1 |
Петровська Т.В., Воронова В.І., Гринь О.Р. та ін. Технології психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності:колективна монографія; за загальною редакцією Т.В. Петровської. – К.: Видавець Позднишев, 2021. – 166 с. | 1 |
| 23 |
| 14 |
| 21 |
| 39 |
| 14 |
| 4 |
| 9 |
Кількість присвоєних вчених звань | - |
Кількість наукових розробок, підтверджених актами впровадження: Воронова В.І.; Воронова В.І., Крикун О.Ю. |
2
|
Кількість авторських свідоцтв Петровська Т.В. | 2 |
Кількість проведених наукових заходів (семінарів, конференцій, симпозіумів): | 1 |
з них: – всеукраїнських | 1 |
– міжнародних | - |
Взято участь у наукових заходах (семінарах, конференціях, симпозіумах), усього | 18 |
з них: – всеукраїнських- | 4 |
– міжнародних | 14 |
Загальна кількість співробітників кафедри, які беруть участь у НМЗ | 4 |
Воронова В.І., Мосьпан М.О., Коробейнікова Л.Г. | 3 |
| - |
| - |
Гринь О.Р. – ФК «Кривбас» | 1 |
Кількість молодих вчених працює на кафедрі (до 35 років)
| 1 |
Кількість наукових праць, конференцій, у яких брали участь молоді вчені
| 5 |
Опубліковано монографій, з них: Технології психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної дільності; за загальною редакцією Т.В.Петровської. | 1 |
– за кордоном | - |
Опубліковано підручників, навчальних посібників Петровська ТВ, Толкунова ІВ, Жукова ГВ, Курдибаха ОМ, Булгакова ТМ. Основи вікової та гендерної психології: навч. посіб. | 1 |
Кількість публікацій (статей), усього одиниць, з них: | 3 |
– статей у зарубіжних виданнях, у тому числі: 1. Journal of Physical Education and Sport; 2.. The 7th International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (March 24-26, 2021) Perfect Publishing, Toronto, Canada | 2 |
– у міжнародних науковометричних базах даних (Scopus, Web of science та соціогуманітарних Copernicus): 1. Journal of Physical Education and Sport; 2. Науковий журнал з соціології та психології «Габітус». | 2 |
| 1 |
| - |
| 1 |
Взято участь у наукових заходах (семінарах, конференціях, симпозіумах), усього, з них:
| 4 |
– всеукраїнських | 1 |
– міжнародних | 3 |
Подано проектів наукових робіт на конкурс молодих учених (із зазначенням ПІБ) | - |
Молоді вчені, які є експертами у Експертній раді МОН або інших дорадчих органах (із зазначенням ПІБ) | - |
- Ганага Ольга Юріївна – науковий керівник Петровська Т.В., к.пед.наук, професор.
- Арнаутова Лілія Володимирівна – науковий керівник Петровська Т.В., к.пед.наук, професор.
- Крикун Олена Андріївна – науковий керівник Воронова В.І., к.пед.наук, професор.
- Моргосліп Дмиторо Олександрович – науковий керівник Гринь О.І., к.пед.наук, професор.
- Сюй Лі – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
- Бережна Аліна В’ячеславівна – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
- Данільченко Вадим Олександрович – науковий керівник Воронова В.І., к.пед.наук, професор.
- ВуЧуанджонг – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
- Го Шенпен – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
- Муса Джаміль Салім Абсарайрех – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
Контакти
Кафедра психології і педагогіки
вул. Фізкультури 1, м. Київ-150, 03150
Кафедра психології і педагогіки, корпус 4, каб. 210-211
Тел. +38 (044) 287-63-49, внутрішній 3115
E-mail: kaf_ps_ped@ukr.net